Pierwsze sto dni na opiekę zdrowotną

Podobnie jak moje prognozy na temat tego, jakie zwycięstwo w wyborach w 2016 r. Oznaczałoby dla amerykańskiej polityki zdrowotnej, 1 moje oczekiwania dotyczące łatwości i szybkości przejścia na rachunek zastępczy Affordable Care Act (ACA) podczas pierwszych 100 dni urzędowania prezydenta Donalda Trumpa nie są dokładnie takie . Ale biorąc pod uwagę to, że republikanin skupił się w ciągu ostatnich 7 lat na uchyleniu i zastąpieniu obietnicy ACA i Trumpa, aby reforma służby zdrowia stała się wczesnym przedmiotem jego administracji (w pewnym momencie zasugerował spotkanie Kongresu jeszcze przed jego inauguracją), uwagę Kongresu do tej kwestii nie zaskakuje – nawet jeśli nie jest to bezpośrednio zgodne z dominującym tematem kampanii Trumpa sprawić, by Ameryka znów była wspaniała. Rzeczywiście, argumentowano, że gospodarka i miejsca pracy byłyby politycznie łatwiejszym celem niż opieka zdrowotna – argument, który został zrobiony retrospektywnie również dla administracji Obamy.
Po początkowym czkaniu Izba Reprezentantów przekazała H. R. 1628, amerykańską ustawę o opiece zdrowotnej (AHCA), 4 maja, w głosowaniu 217 do 213. Dwudziestu Republikanów i wszyscy Demokraci zagłosowali przeciwko ustawie. Najważniejsze przepisy tego prawodawstwa obejmują zaliczki zwrotne, ulgi podatkowe na zakup ubezpieczenia zdrowotnego, które są oparte na wieku (zamiast dochodu); zwiększone limity wydatków na zdrowie uwzględniają plany zdrowotne podlegające odliczeniu; dopłatę ubezpieczeniową w wysokości 30% dla osób, które nie utrzymują stałego zasięgu; wyeliminowanie, po roku 2020, zwiększonej stopy finansowania federalnego ACA dla państw objętych nową rejestracją Medicaid; przekształcenie Medicaid w program stypendiów per capita; oraz ustanowienie 100-miliardowego funduszu Pacjent i fundusz stabilności państwa. Ulgi podatkowe wahałyby się od 2000 do 4000 USD, w zależności od wieku i zaczynałyby stopniowo zmniejszać się o roczny dochód w wysokości 75 000 USD dla osób fizycznych i 150 000 USD dla rodzin.
Przedstawiciel Tom MacArthur (R-NJ), coleader umiarkowanej wtorkowej grupy, pomógł wprowadzić poprawki mające na celu zwiększenie wsparcia konserwatywnego skrzydła partii. Zmiany te zezwalają państwom na wyłączenie niektórych zabezpieczeń ACA – umożliwiając im na przykład zmianę minimalnego pakietu podstawowych świadczeń, aby umożliwić plany naliczania wpisanych więcej w zależności od ich wieku i stanu zdrowia, a także do wyeliminowania 30% dopłaty dla ludzi którzy nie utrzymują ciągłego zasięgu, o ile państwo tworzy pulę wysokiego ryzyka dla takich osób. Poprawki zaproponowane przez Reprezentanta Freda Uptona (R-MI) zapewniły dodatkowe 8 miliardów dolarów w ciągu 5 lat, aby pomóc pokryć koszty ubezpieczenia osób z wcześniej istniejącymi warunkami.
Przewiduje się, że pierwotne prawodawstwo AHCA zwiększy liczbę nieubezpieczonych o 14 milionów w 2018 r. I 24 miliony do 2026 r. – głównie dzięki zmniejszeniu liczby osób objętych Medicaid. Oczekiwano, że początkowe oszczędności obniżą deficyt o 337 miliardów dolarów, ale zmiany wprowadzone jeszcze przed ostatnimi zmianami zmniejszyły te oszczędności do 150 miliardów dolarów. Biuro Budżetowe Kongresu (CBO) przewiduje, że zmodyfikowana wersja AHCA przyniesie podobne rezultaty: 23 miliony więcej nieubezpieczonych do 2026 r. I zmniejszenie netto deficytu o 119 miliardów dolarów w ciągu 10 lat.
Senat angażuje się w opracowywanie własnego planu, aczkolwiek poza zwykłym procesem komitetowym. Lider większości Mitch McConnell (R-KY) powołał grupę, w skład której wchodziło 12 innych senatorów (obecnie poszerzonych o kobiety), aby opracować alternatywny rachunek za opiekę zdrowotną. Senatorowie z krajów, które rozszerzyli Medicaid, martwią się szybkością redukcji AHCA w wydatkach federalnych Medicaid i starają się spowolnić redukcję płatności na ekspansję Medicaid ACA, choć niekoniecznie sprzeciwiają się konwersji Medicaid na grant blokowy . Z drugiej strony, bardziej konserwatywni senatorzy chcieliby jeszcze szybciej zmniejszyć wydatki na Medicaid.
Rachunek House wyeliminuje wszystkie wpływy podatkowe związane z ACA (różne podatki akcyzowe i rozszerzenie podatku od Medicare dla osób o wysokich dochodach) i zmniejszy finansowanie Medicaid, przynajmniej częściowo w celu sfinansowania niektórych reform podatkowych, które Trump i GOP obiecałem. Wydaje się, że Senaccy Republikanie mniej koncentrują się na osiągnięciu podobnej redukcji wydatków netto.
W przeciwieństwie do Republikanów, którzy zajmują 241 miejsc w wyborach 194 Demokratów, Republikanie w Senacie mają bardzo wąski margines – od 52 do 48. Oznacza to, że Republikanie mogą pozwolić sobie na utratę tylko dwóch głosów (w takim przypadku Wiceprezydent Mike Pence może oddać decydując o 51. głosowaniu), jeśli jeszcze nie przekazali ustawy. Stworzenie prawodawstwa, które może zadowolić najbardziej konserwatywnych Republikanów, a także bardziej umiarkowane, będzie wyzwaniem.
[patrz też: porażenie nerwu strzałkowego, osteofity na krawędziach trzonów, ból w lewym podżebrzu ]